-
Pomoc
Witaj w strefie pomocy.
W tej sekcji znajdziesz informacje na temat wysyłek, korzystania ze strony internetowej, oraz składania zamówień. W razie gdybyś nie znalazł/a odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami pod numerem +48 886 272 386 , lub przez e-mail: multi.tienda10.24@gmail.com .
> Jakiego rodzaju asortymenty znajdę w sklepie?
Jako sklep wielobranżowy oferujemy sprzedaż m.in.: odzieży damsko-męskiej, dodatków ( w tym zegarków), oraz artykułów domowych.
> Jak często sklep aktualizuje swój asortyment?
Przedmioty w sklepie są codziennie aktualizowane pod względem ilości, rozmiarów oraz nowości.
> W jaki sposób mogę zrealizować zamówienie?
Klient może złożyć zamówienie dodając przedmiot do koszyka, następnie kliknąć na przycisk Realizuj zamówienie i później wystarczy już tylko wpisać swoje dane do wysyłki, wybrać metodę płatności oraz sposób dostawy. Jest również możliwość złożenia zamówienia przez telefon.
> Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienie jest realizowane po otrzymaniu płatności lub w przypadku wybrania metody płatności za pobraniem zamówienie jest realizowane od razu po otrzymaniu wiadomości o zamówieniu. Czas wysyłki to 1-3 dni roboczych.
> Paczka nie dotarła... co dalej?
W przypadku, gdy paczka nie dotrze do klienta, klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą. Sprzedawca wtedy kontaktuje się z hurtownią, oraz firmą kurierską w celu wyjaśnienia sprawy. W przypadku kiedy paczka zaginie nieodwracalnie, sprzedawca jest zobowiązany do oddania pieniędzy klientowi bądź wysłania paczki ponownie.
> Przedmiot przyszedł uszkodzony, lub nastąpiła pomyłka w zamówieniu. Co teraz?
Sklep Multi-Tienda zawiera umowy z odpowiedzialnymi hurtowniami, jednak jeśli już dojdzie to tego, iż w paczce znajdzie się uszkodzony przedmiot lub niezgodny z zamówieniem, sprzedawca jest zobowiązany wyjaśnić tą sprawę z hurtownią, oraz firmą kurierską. Jako dowód takiej sytuacji, klient powinien przesłać sprzedawcy zdjęcia oraz nagrania takiej paczki, aby móc zidentyfikować prawidłowość problemu. Jeśli taki dowód przejdzie weryfikację poprawnie, sprzedawca jest zobowiązany do oddania środków za uszkodzony bądź towar niezgodny z zamówieniem, lub wysłać prawidłowy towar ponownie.
> Jak wygląda temat zwrotu paczki?
Niezależnie od sytuacji klient chcący zwrócić swoją paczkę ponosi koszty nadania takiej paczki. Jednak przed zwróceniem należy skontaktować się ze sprzedawcą, w celu wyjaśnienia powodu.
> Nie mogę odebrać paczki. Co wtedy?
Nieodebrana przez klienta paczka trafia spowrotem do sprzedawcy. Sprzedawca wtedy pokrywa koszty zwrotu przesyłki, oraz zwraca pieniądze za zakup klientowi. Natomiast jeśli klient kilkukrotnie nie odbierze swojej paczki, niestety nie będzie mógł dokonywać zakupów w Multi-Tienda przez conajmniej rok.
> W jakim czasie uzyskam odpowiedź na moje zgłoszenie?
Na zgłoszenia klientów odpowiadamy zazwyczaj do 1-2 godzin.
> Nie mogę się zalogować lub zarejestrować do sklepu. Co teraz?
W takim przypadku należy skontaktować się bezpośrednio z platformą SkyShop.
> Chciałbym/abym zmienić adres wysyłki. Czy jest to możliwe?
Oczywiście. Sprzedawca może zlecić zmianę adresu do doręczenia, bądź sam go zmienić, jeśli zamówienie jest jeszcze w trakcie realizacji. Natomiast jeśli klient chce zmienić adres w dzien doręczenia przesyłki, powinien skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską, lub przewoźnikiem.
> Chciałbym/abym zapisać się do newslettera, jak mogę to zrobić?
Aby zapisać się do newslettera, należy zaznaczyć podczas rejestracji "Chcę zapisać się do newslettera", lub na stronie sklepu, zjeżdzając kursorem na sam dół strony, następnie wyświetli się państwu niebieski pasek informacyjny z zapisem do newslettera. Należy podać wtedy adres e-mail, na który mają przychodzić nasze oferty z promocjami oraz nowościami.
Nie uzyskałeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadzwoń do nas pod numer +48 886 272 386 lub napisz maila pod adres multi.tienda10.24@gmail.com.
W tej sekcji znajdziesz informacje na temat wysyłek, korzystania ze strony internetowej, oraz składania zamówień. W razie gdybyś nie znalazł/a odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami pod numerem +48 886 272 386 , lub przez e-mail: multi.tienda10.24@gmail.com .
> Jakiego rodzaju asortymenty znajdę w sklepie?
Jako sklep wielobranżowy oferujemy sprzedaż m.in.: odzieży damsko-męskiej, dodatków ( w tym zegarków), oraz artykułów domowych.
> Jak często sklep aktualizuje swój asortyment?
Przedmioty w sklepie są codziennie aktualizowane pod względem ilości, rozmiarów oraz nowości.
> W jaki sposób mogę zrealizować zamówienie?
Klient może złożyć zamówienie dodając przedmiot do koszyka, następnie kliknąć na przycisk Realizuj zamówienie i później wystarczy już tylko wpisać swoje dane do wysyłki, wybrać metodę płatności oraz sposób dostawy. Jest również możliwość złożenia zamówienia przez telefon.
> Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienie jest realizowane po otrzymaniu płatności lub w przypadku wybrania metody płatności za pobraniem zamówienie jest realizowane od razu po otrzymaniu wiadomości o zamówieniu. Czas wysyłki to 1-3 dni roboczych.
> Paczka nie dotarła... co dalej?
W przypadku, gdy paczka nie dotrze do klienta, klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą. Sprzedawca wtedy kontaktuje się z hurtownią, oraz firmą kurierską w celu wyjaśnienia sprawy. W przypadku kiedy paczka zaginie nieodwracalnie, sprzedawca jest zobowiązany do oddania pieniędzy klientowi bądź wysłania paczki ponownie.
> Przedmiot przyszedł uszkodzony, lub nastąpiła pomyłka w zamówieniu. Co teraz?
Sklep Multi-Tienda zawiera umowy z odpowiedzialnymi hurtowniami, jednak jeśli już dojdzie to tego, iż w paczce znajdzie się uszkodzony przedmiot lub niezgodny z zamówieniem, sprzedawca jest zobowiązany wyjaśnić tą sprawę z hurtownią, oraz firmą kurierską. Jako dowód takiej sytuacji, klient powinien przesłać sprzedawcy zdjęcia oraz nagrania takiej paczki, aby móc zidentyfikować prawidłowość problemu. Jeśli taki dowód przejdzie weryfikację poprawnie, sprzedawca jest zobowiązany do oddania środków za uszkodzony bądź towar niezgodny z zamówieniem, lub wysłać prawidłowy towar ponownie.
> Jak wygląda temat zwrotu paczki?
Niezależnie od sytuacji klient chcący zwrócić swoją paczkę ponosi koszty nadania takiej paczki. Jednak przed zwróceniem należy skontaktować się ze sprzedawcą, w celu wyjaśnienia powodu.
> Nie mogę odebrać paczki. Co wtedy?
Nieodebrana przez klienta paczka trafia spowrotem do sprzedawcy. Sprzedawca wtedy pokrywa koszty zwrotu przesyłki, oraz zwraca pieniądze za zakup klientowi. Natomiast jeśli klient kilkukrotnie nie odbierze swojej paczki, niestety nie będzie mógł dokonywać zakupów w Multi-Tienda przez conajmniej rok.
> W jakim czasie uzyskam odpowiedź na moje zgłoszenie?
Na zgłoszenia klientów odpowiadamy zazwyczaj do 1-2 godzin.
> Nie mogę się zalogować lub zarejestrować do sklepu. Co teraz?
W takim przypadku należy skontaktować się bezpośrednio z platformą SkyShop.
> Chciałbym/abym zmienić adres wysyłki. Czy jest to możliwe?
Oczywiście. Sprzedawca może zlecić zmianę adresu do doręczenia, bądź sam go zmienić, jeśli zamówienie jest jeszcze w trakcie realizacji. Natomiast jeśli klient chce zmienić adres w dzien doręczenia przesyłki, powinien skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską, lub przewoźnikiem.
> Chciałbym/abym zapisać się do newslettera, jak mogę to zrobić?
Aby zapisać się do newslettera, należy zaznaczyć podczas rejestracji "Chcę zapisać się do newslettera", lub na stronie sklepu, zjeżdzając kursorem na sam dół strony, następnie wyświetli się państwu niebieski pasek informacyjny z zapisem do newslettera. Należy podać wtedy adres e-mail, na który mają przychodzić nasze oferty z promocjami oraz nowościami.
Nie uzyskałeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadzwoń do nas pod numer +48 886 272 386 lub napisz maila pod adres multi.tienda10.24@gmail.com.